سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاندیدای سراب

ارسال شده توسط یوسف آهنگر اسبفروشانی در 90/12/13:: 9:28 عصر

 

 

فرماندار شهرستان سراب اعلام کرد: با پایان یافتن شمارش آراء نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان، خانم "مهناز بهمنی" با کسب 47 درصد آراء ماخوذه توانست به مجلس نهم راه یابد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان‌شرقی، "محمدرضا بیرامی"، میزان مشارکت مردم سراب در این دوره از انتخابات را بیش از 75 درصد اعلام و اظهار کرد: جمع آرای ماخوذه در این حوزه انتخابیه 68207 رای بوده است و خانم "مهناز بهمنی" با کسب 31038 رای، به عنوان منتخب مردم شهرستان سراب راهی ساختمان بهارستان می‌شود.

به گفته فرماندار شهرستان سراب، نامزدهای انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراب، به ترتیب آراء زیر را کسب کردند:


خانم "مهناز بهمنی"، 31038 رای

رضا رسولی شربیانی 12379 رای

امیر صنعتی مهربانی 12093 رای

ناصر نظری 4895 رای

علی احمدزاده 2882 رای

سیدحسین علیانسب 1498 رای

احمد ملکی 1096 رای

جواد پیرانی رازلیقی 514 رای

جعفر زمانی 359 رای.


این موفقیت را به خانم بهمنی تبریک عرض نموده  و توفیق انجام وظائف محوله را از خداوند تبارک و تعالی مسئلت داریم.

 

 

 

 

 


انتشار فهرست نهایی//نصیرپور بزرگترین غایب لیست

ارسال شده توسط یوسف آهنگر اسبفروشانی در 90/12/3:: 10:39 عصر

سراب فردا:در اجرای ماده 26آئین نامه اجرایی قانون انتخابات کشور،لیست نهایی نامزدهای انتخاباتی از حوزه انتخابیه شهرستان سراب امروز در معرض دید عمومی قرارگرفت//

علی احمد زاده،مهنازبهمنی،جوادپیرانی،رضا رسولی،جعفر زمانی،امیر صنعتی،سید حسین علیانسب، محمد مبشری،احمد ملکی،و ناصر نظری به عنوان لیست مسافران بهارستانی سراب از سوی فرمانداری به مردم معرفی و از بامداد روز پنج شنبه به مدت 6روز کاری تبلیغات رسمی نامزدها صورت خواهد گرفت....

مجید نصیرپور بزرگترین غایب این لیست محسوب می شود نامزدی که نتوانست از فیلترینگ شورای نگهبان در مرحله سوم بگذرد،هرچند که این لیست نهایی است اما شورای نگهبان قانون اساسی به علت داشتن حق نظارت استصوابی می تواند در طی پروسه انتخابات در مورد صلاحیت ها تجدید نظر کند ......


4 طرح عمرانی در شهرستان سراب به بهرهبرداری رسید

ارسال شده توسط یوسف آهنگر اسبفروشانی در 90/12/3:: 10:37 عصر

 

با حضور استاندار آذربایجان شرقی
4 طرح عمرانی در شهرستان سراب به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: دو پروژه ورزشی، یک پروژه آموزشی و یک پروژه عمرانی روستایی با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی در شهرستان سراب به بهره‌برداری رسید.

 

 

یه گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، دو پروژه ورزشی، یک پروژه آموزشی و یک پروژه عمرانی روستایی با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی در شهرستان سراب به بهره‌برداری رسید.

 

سالن ورزشی چند منظوره شهدای روستای "اسب‌فروشان" یکی از این پروژه‌ها بود که با حضور استاندار افتتاح شد.

 این سالن در زمینی به مساحت یک هزار و 400 مترمربع احداث شده و برای بهره‌برداری از آن از محل اعتبارات نفت، 6 میلیارد ریال هزینه شده است. 

شروین اسبقیان، مدیرکل ورزش و جوانان استان که در مراسم افتتاح، در حالی که قبل از انقلاب اسلامی تنها 78 سالن ورزشی در استان وجود داشت تنها در دولت نهم و دهم 155 سالن ورزشی در استان افتتاح شده است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین استخر سرپوشیده سراب را افتتاح کرد.

استخر سرپوشیده سراب در یک هزار و 900 مترمربع زمین احداث شده و ساخت و تجهیز آن 13 میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

همچنین با حضور استاندار آذربایجان شرقی طرح ویژه بهسازی و نوسازی یک هزار و 94 واحد مسکن روستایی در شهرستان سراب به بهره‌برداری رسید.

برای این طرح که یک واحد آن به طور نمادین در روستای اسب‌فروشان افتتاح شد، 10 میلیارد و 940 میلیون ریال تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین خوابگاه دانشجویی آموزشکده فنی سراب را در زمینی به مساحت یک هزار و 800 مترمربع افتتاح کرد.

ظرفیت این خوابگاه 180 نفر است و برای احداث آن که از سال 85 شروع شده بود، 10 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

بهبود رفاه نسبی دانشجویان و افزایش کمی و کیفی آموزشکده فنی سراب از اهداف ساخت این خوابگاه عنوان شده است.

 

منبع : خبرگزاری فارس

 


بهرهبرداری از سالن ورزشی چند منظوره اسبفروشان

ارسال شده توسط یوسف آهنگر اسبفروشانی در 90/12/3:: 10:25 عصر

 

بهره‌برداری از سالن ورزشی چند منظوره اسبفروشان

«سارابلی» : همزمان با روزهای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی با حضور دکتر بیگی استاندار محترم وحجت الاسلام اکرمی امام جمعه محترم سراب وهئیت همراه سالن ورزشی چند منظوره اسبفروشان با استقبال پرشور مردم شهیدپروراسبفروشان به بهربرداری رسید.

 

 

 

 


مصوبات هیات دولت به شهرستان سراب

ارسال شده توسط یوسف آهنگر اسبفروشانی در 90/11/24:: 12:0 عصر

سراب، تبریز- اقدام ابتکاری دولت نهم و دهم در برپایی سفرهای استانی برکات فراوانی برای کشور به ویژه برای شهرستان های غیر از مراکز استان ها در پی داشته است.

شهرستان سراب با سه هزار و 560 کیلومترمربع مساحت در جنوب شرقی استان آذربایجان شرقی واقع شده ‌است.

این شهرستان ازشمال به شهرستان‌های مشکین شهر و هریس، از شرق به استان اردبیل، ازجنوب به شهرستان میانه و از غرب به شهرستان بستان آباد محدود است.

شهرستان سراب 6/7 درصد مساحت استان آذربایجان شرقی را تشکیل و از این لحاظ در رده ششم قرار دارد.

براساس سرشماری سال 1385، جمیعیت شهرستان سراب در حدود 132هزار و 94 نفر بوده است.

این شهرستان در سفرهای استانی هیات دولت مورد توجه ویژه قرار گرفته و سهم آن از مصوبات سه سفر استانی رییس جمهور و اعضای هیات دولت، 133 مصوبه می باشد.

دور اول سفر هیات دولت به آذربایجان شرقی برای شهرستان سراب 37 مصوبه در پی داشت که بر اساس پیگیری های خبرنگار ایرنا، 36 مورد آن اقدام و یک مورد در دست اقدام می باشد.

براساس اهم مصوبات دور اول سفر، بیمارستان 65 تختخوابی سراب، شهرک دامپروری و احداث باند دوم جاده بستان آباد - سراب - اردبیل در حال اجرا،‌ احداث آموزشکده کشاورزی سراب در دست اقدام و کارخانه نفلین سینت در حال پیشرفت بوده و ایجاد منطقه گردشگری اسبفروشان در حال پیگیری است.

دو باب سالن ورزشی مصوب این سفر به بهره برداری رسیده است.

دور دوم سفر هیات دولت به استان نیز57 مصوبه برای این شهرستان در پی داشت که 32 مورد آن اجرا، 15 مورد در دست اقدام، هفت مورد در دست پیگیری می باشد و سه مورد آن اقدام نشده است.

بر اساس اهم مصوبات این سفر، ایجاد اداره مسکن و شهر سازی، مساعدت در تکمیل سالن های ورزشی،‌ مطالعه و آغاز احداث ورزشگاه پنج هزار نفری و احداث ساختمان پزشکی قانونی در حال اجراست.

همچنین استخر سرپوشیده سراب آماده افتتاح بوده، کمک به شهرداری های چهارگانه سراب انجام شده، احداث مراکز بهداشتی و درمانی در حال اجراست و پیشنهاد مطالعه خط راه آهن بستان آباد - سراب به تصویب رسیده است.

دور سوم سفر هیات دولت نیز39مصوبه برای شهرستان سراب در پی داشت که 11 مورد آن اقدام، چهار مورد در دست اقدام، 21 مورد در دست پیگیری بوده و سه مورد اقدام نشده است.

اهم مصوبات سفر سوم را نیز احداث پست 230 کیلووات سراب، ‌مطالعه ایجاد دانشکده کشاورزی و علوم دامی، ‌ایجاد منطقه نمونه گردشگری در روستای سهزاب و آغمیون، احداث مسکن برای محرومان و احداث مجتمع فرهنگی و هنری تشکیل می دهد.

فرماندار سراب در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: از 37 مصوبه هیات دولت در این شهرستان در دور اول سفرها، 97 درصد محقق شده است.

محمدرضا بیرامی ادامه داد: از مصوبات دور دوم نیز 82 درصد و دور سوم 38 درصد محقق شده است.

وی خاطرنشان کرد: سفرهای استانی هیات دولت در تسریع تصویب طرح های مورد نیاز بسیار موثر بوده و نتایج بسیار خوبی در آبادانی سراب در پی داشته است

 


کرسی نماینده مجلس

ارسال شده توسط یوسف آهنگر اسبفروشانی در 90/10/11:: 8:42 عصر

سراب فردا:

سرویس جمع اوری خبر14نفرنامزدی خود را برای اجاره 4ساله صندلی سبز مجلس در سراب با ثبت نام در انتخابات اعلام کردند.

 


به ترتیب ثبت نام//مجید نصیرپور(نماینده فعلی)،جعفر زمانی،نامزد دوره قبلی)

جواد پیرانی رازلیقی،مهناز بهمنی،ناصر نظری،احمد ملکی،خسرو ازادفر

حسین انواری، امیر صنعتی،سید حسین علیا نسب ،یوسف داودی(نامزد دوره قبلی)

محمد مبشر دولت ابادیُ،علی احمد زاده ایوق


در این دوره نصیر پور رای نمیاره (اگر بیاره از تهران 5-6 اتوبوس آدم میاره تا به هش رای بدن)

حسین انواری، امیر صنعتی که رای نمیارن 

یوسف داودی هم چوب طرفدار هایش را می خورد با دهاتی........

از خانم ها که ثبت نام کرده اند با فقر فرهنگی که تو شهرستان هست  اصلا رای نمیارند

رقابت اصلی احتمالا بین  

سید حسین علیا نسب و 

رضا رسولی شربیانی باشد

نمایندهای دیگر........

 


ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سراب با محوریت صنایع فلزی

ارسال شده توسط یار اوغلی در 90/6/28:: 8:34 عصر

خبرنگار منطقه ویژه اقتصادی شهرستان سراب با محوریت صنایع فلزی ساخته میشود. 
    داوود رفیقی مدیر بازرگانی سراب، گرایشهای این منطقه را آلومینیوم، صنایع تبدیلی، کشاورزی، دامپروری و کانیهای غیرفلزی عنوان کرد. وی با بیان اینکه توجه به ظرفیتهای موجود در شهرستانها از اولویتهای دولت در بحث توسعه اقتصادی است، تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی در زمینی به مساحت یک هزار و 604 هکتار در فاز اول ایجاد خواهد شد. مدیر بازرگانی سراب افزود: بسترهای موجود در این شهرستان از نظر دامپروری، پرورش آبزیان و صنایع تبدیلی و لبنی بسیار مناسب است. رفیقی اظهار داشت: بالابودن ظرفیتها در بخش کشاورزی، دامپروری، پرورش آبزیان و صنایع تبدیلی، قرار گرفتن شهرستان سراب در مسیر جاده ترانزیتی استانهای شمال غرب و شمال کشور، اجرای طرح عظیم کارخانه تولیدی پودر آلومینا از نفلین سنیت و واقع شدن معادن مربوطه در حوزه شهرستان وهمچنین وجود منابع آبی متعدد از جمله عوامل موثر در توسعه و پویایی منطقه ویژه اقتصادی سراب است


محفل انس با قرآن در دهستان اسبفروشان سراب برگزار شد

ارسال شده توسط یار اوغلی در 90/6/10:: 7:34 صبح

 

محفل انس با قرآن در دهستان اسبفروشان سراب برگزار شد

به مناسبت ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن و شبهای با برکت قدر مراسم محفل انس با قرآن در دهستان اسبفروشان سراب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی،به همت اداره تبلیغات اسلامی سراب و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه قرآنی سیدالشهداء(ع)، موسسه قرآنی فاطمیه و دارالقرآن امام خمینی(ره) آموزش و پرورش محفل انس با قرآن در دهستان اسبفروشان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید محمد علی حسینی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سراب ضمن اشاره به مهجوریت زدایی از قرآن، ماه مبارک رمضان را که ماه نزول قرآن است بهترین فرصت برای تدبر در آیات الهی دانست و افزود : باید با عزم عمومی همانند ایام سوگواری در احیای مجالس و محافل قرآنی تلاش کنیم و بدانیم که قرآن برای همه مردم نازل شده و همگان در حد فهم خود می توانند از دستورات آن برای نیل به سعادت دنیوی و اخروی بهره مند شوند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سراب گفت: قاریان عزیز نباید در قرائت و تجوید متوقف بشوند بلکه به حرکت تکاملی خود در مسیر تعالی و فهم هر چه بیشتر معارف قرآنی تلاش بکنند.

لازم به ذکر است که در این مراسم پس از تلاوت ده نفر از قاریان ممتار و اجرای تواشیح گروه تواشیح موسسه قرآنی سیدالشهداء(ع) به 14 نفر از عزیزان برتر شرکت کننده هدایایی به همراه لوح تقدیر از طرف برگزار کنندگان مراسم تقدیم شد.

 


ایجاد منطقه سلامت و آبدرمانی اسبفروشان سراب

ارسال شده توسط یوسف آهنگر اسبفروشانی در 90/6/3:: 11:35 صبح

به گزارش نصرنیوز به نقل از برنا، تراب محمدی، رییس میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: ایجاد منطقه سلامت و آب درمانی اسب فروشان تضمین مناسبی برای توسعه گردشگری سلامت در استان است.
وی با تاکید بر لزوم توسعه زیرساختهای گردشگری سلامت استان اظهار داشت: مطالعات امکان سنجی اجرای این طرح، با هدف ایجاد منطقه ای با رویکرد گردشگری سلامت و آب درمانی در سال های قبل انجام شده است.
محمدی از پیشرفت قابل توجه فعالیت اجرایی در منطقه گردشگری آب گرم اسب فروشان سراب خبر داد و گفت: این منطقه از مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان است .
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با بیان اینکه منطقه نمونه گردشگری اسب فروشان سراب توانمندی بالایی در توسعه گردشگری طبیعت گردی ورزشی، آبدرمانی و ورزشهای کوهستانی دارد، گفت: برنامه ریزی برای احداث مراکز اقامتی ارزان قیمت، تله کابین و آبدرمانی انجام شده است.
دبیرکارگروه میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: هم اکنون تامین زیرساختهای اولیه در منطقه توسط سازمان شامل احداث منبع آب، راه دسترسی، تامین برق، سرویس بهداشتی، پل عابر پیاده و آبرسانی انجام شده است.
وی یادآور شد: میزان سرمایه گذاری برای این منطقه 100 میلیارد ریال برآورد شده است.
گفتنی است منطقه نمونه گردشگری اسب فروشان سراب به مساحت 150 هکتار در جنوب شهر سراب و در دامنه های کوه بزغوش واقع شده است. آب گرم معدنی آن در زمره آبهای معدنی گوگردی و ناشی از فعالیت های آتشفشانی کوههای سبلان و بزغوش است.
 
    

منبع نصر نیوز 

 
    
  


<      1   2   3      



بازدید امروز: 12 ، بازدید دیروز: 16 ، کل بازدیدها: 215228
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد صلوات شمار برای وبلاگ