سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محفل انس با قرآن در دهستان اسبفروشان سراب برگزار شد

ارسال شده توسط یار اوغلی در 90/6/10:: 7:34 صبح

 

محفل انس با قرآن در دهستان اسبفروشان سراب برگزار شد

به مناسبت ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن و شبهای با برکت قدر مراسم محفل انس با قرآن در دهستان اسبفروشان سراب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی،به همت اداره تبلیغات اسلامی سراب و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه قرآنی سیدالشهداء(ع)، موسسه قرآنی فاطمیه و دارالقرآن امام خمینی(ره) آموزش و پرورش محفل انس با قرآن در دهستان اسبفروشان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید محمد علی حسینی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سراب ضمن اشاره به مهجوریت زدایی از قرآن، ماه مبارک رمضان را که ماه نزول قرآن است بهترین فرصت برای تدبر در آیات الهی دانست و افزود : باید با عزم عمومی همانند ایام سوگواری در احیای مجالس و محافل قرآنی تلاش کنیم و بدانیم که قرآن برای همه مردم نازل شده و همگان در حد فهم خود می توانند از دستورات آن برای نیل به سعادت دنیوی و اخروی بهره مند شوند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سراب گفت: قاریان عزیز نباید در قرائت و تجوید متوقف بشوند بلکه به حرکت تکاملی خود در مسیر تعالی و فهم هر چه بیشتر معارف قرآنی تلاش بکنند.

لازم به ذکر است که در این مراسم پس از تلاوت ده نفر از قاریان ممتار و اجرای تواشیح گروه تواشیح موسسه قرآنی سیدالشهداء(ع) به 14 نفر از عزیزان برتر شرکت کننده هدایایی به همراه لوح تقدیر از طرف برگزار کنندگان مراسم تقدیم شد.

 





بازدید امروز: 11 ، بازدید دیروز: 5 ، کل بازدیدها: 215359
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد صلوات شمار برای وبلاگ