سفارش تبلیغ
صبا ویژن

26 پروژه در بخش راه شهرستان سراب اجرا شده است

ارسال شده توسط یوسف آهنگر اسبفروشانی در 88/9/13:: 9:30 عصر
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان سراب:
26 پروژه در بخش راه شهرستان سراب اجرا شده است‌

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری سراب با اشاره به افزایش قابل توجه اعتبارات بخش راه‌ این شهرستان در سال 88 گفت: 26 پروژه در بخش راه طی سال 87 در شهرستان سراب اجرا شده است.


احمد هاشم‌زاده امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سراب از بهسازی، شن‌ریزی و آسفالت راه روستای اردلان ـ قیصرق به طول 3/5 کیلیومتر با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 675 میلیون ریال خبر داد و افزود: مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون ریال برای اجرای این پروژه از محل اعتبارات سفر اول استانی ریاست جمهوری هزینه شده است.
وی تعمیرات پل‌های بزرگ شامل احداث نرده در راه اصلی سراب ـ بستان‌آباد با اعتبار بالغ بر یک میلیارد ریال را از دیگر پروژه‌های در دست اجرای اداره راه و ترابری شهرستان سراب دانست و از احداث یک دستگاه پل پنج متری در راه روستایی «تکدان» با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 300 میلیون ریال خبر داد.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان سراب لکه‌گیری راه‌های روستایی و روکش آسفالت داخل روستاهای «اسبفروشان» و «بیجند» را از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال 88 در بخش راه در شهرستان سراب عنوان کرد و از افزایش 85 درصدی اعتبارات بخش راه و ترابری شهرستان سراب در سال 88 نسبت به سال 87 خبر داد.

ادامه مطلب...

سفر به دور ایران ؛ بدنبال آبشارهای زیبا

ارسال شده توسط یوسف آهنگر اسبفروشانی در 88/5/19:: 6:16 عصر

در آستانه ثبت جهانی مجموعه تاریخی - فرهنگی آبشارهای شوشتردر یونسکو،معرفی آبشارهای ایران انگیزه ای برای معرفی این پدیده طبیعی زیبا است.
به گزارش خبرنگار ما ؛علاقه به آب از دیرباز در ذات هر ایرانی موج می‌زند ،آبشارهای شوشتر به عنوان نخستین تاسیسات صنعت آب و صنایع جانبی جهان در زمان ساسانیان، و آبشار گنجنامه همدان در کنار کتیبه‌های تاریخی کوروش، نشانگر اوج شکوه و عظمت ایران باستان است.
برخی از این آبشارها فصلی‌اند ولی بیشتر آنها در همه سال جاری هستند؛ برخی ویژگی خود را به‌واسطه سرما و‌ یخ‌زدگی کسب کرده‌اند و برخی دیگر بصورت جاذبه گردشگری لطافت روح‌بخشی به محل داده اند.
آبشارهای بسیاری در ایران وجود دارند که نامشان با تاریخ ایران در هم آمیخته است ؛ آبشارهایی چون اخلمد، افرینه، گنجنامه، نیاسر، شوشتر، بیشه، قره سو، سمیرم و تنگه‌واشی نمونه‌هایی هستند که از جنبه‌های سیاحتی و اقتصادی مورد توجه حاکمان وقت بوده‌ و از بسیاری از آن‌ها برای ساخت آسیاب‌های آبی کمک گرفته شده است.
8 آبشار مهم در استان آذریایجان شرقی وجود دارد که از این قرارند :
آبشار اسکندر 10 کیلومتری جاده تبریز-تهران نزدیک روستای قزلچه میدان، آبشار آسیاب خرابه150 کیلومتری تبریز ، آبشار ماهاران شرق شهر جلفا نزدیک به روستای قشلاق ، آبشار سرکندیزج 18 کیلومتری جاده شبستر ، آبشار پیر سقا 40 کیلومتری جنوب قره آغاج ، آبشار غار حاجی آباد 46 کیلومتری جنوب قره آغاج ، آبشار گل آخور 60 کیلومتری غرب ورزقان - روستای گل آخور، آبشار اسب فروشان 19 کیلومتری غرب سراب.

                                               ادامه مطلب...

دستور رئیس جمهور پروژه نفلین سینیت سراب

ارسال شده توسط یوسف آهنگر اسبفروشانی در 88/4/9:: 5:13 عصر

دستور رئیس جمهور برای سرعت بخشیدن به پروژه نفلین سینیت سراب
در پاسخ به نامه نماینده تبریز صورت گرفت؛

سراب-خبرنگاررسالت:
    در پاسخ به نامه نماینده مردم تبریز در مجلس، رئیس جمهور دستور سرعت بخشیدن به پروژه نفلین سینیت سراب را صادر کرد. رئیس جمهور در پاسخ به نامه حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی نمانیده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه مجلس که نسخه ای از آن به دفتر رسالت در تبریز نمابر شده بر اصلاح مصوبه قبلی هیئت دولت برای سرعت بخشیدن به پروژه نفلین سینیت سراب تاکید کرد.
    براساس این گزارش، نماینده مردم تبریز در نامه خود به رئیس جمهور آورده است: اجرای طرح آلومینا از نفلین سینیت با منابع عظیم آن در منطقه آذربایجان از آرزوهای دیرین مردم منطقه است تا آنجایی که از آن به نفت آذربایجان یاد می شود.
    وی افزوده است: با اینکه این طرح سابقه ای بیش از 20 سال دارد لیکن عمده ترین اقدامات اجرایی برای احیا طرح در چهار سال اخیر و در زمان دولت نهم انجام گرفته است.
     در سفر اول استانی هیئت دولت و در راستای مصوبه برنامه پنج ساله، مصوبه ای با این عنوان به تصویب هیئت دولت رسید (برگزاری مناقصه احداث کارخانه تولید آلومینیا از نفلین سینیت در سراب تا پایان سال جاری و اجرای طرح پس از کسب مجوز از شورای اقتصاد) که به شماره مصوب 35475/46369 مورخ 85/4/28 در این خصوص مناقصه برگزار شد و مجوز شورای اقتصاد اخذ شد اما متاسفانه به علت عدم تخصیص اعتبار عملابه غیر از بخشی از زیرساخت های پروژه، پیشرفت چندانی در کارخانه اصلی به وجود نیامده و سرانجام در سفر دوم هیئت دولت به استان، مصوبه ای مبنی بر مشارکت 51 درصدی بخش خصوصی برای اجرای این پروژه به تصویب هیئت دولت رسید.
    میرتاج الدینی اظهار داشته است: با وجود پیگیری ها و تلاش های چند ماهه ای که از سوی طرح در جذب بخش خصوصی صورت گرفت متاسفانه به دلیل شرایط خاص پروژه و با توجه به دور افتاده بودن شهر سراب و اینکه این پروژه برای نخستین بار در کشور اجرا می شود، فعالان بخش خصوصی تمایلی بر سرمایه گذاری در این پروژه از خود نشان ندادند، سرانجام در روزهای پایانی سال گذشته در جلسه مشترک مسئولان استان با وزیر صنایع و معادن، آقای محرابیان موافقت خود را مبنی بر پیگیری لغو مصوبه سفر دوم استانی در هیئت دولت اعلام کردند و مقرر شد پس از لغو مصوبه، پروژه در سه فاز اجرایی شود و سازمان ایمیدر فاز اول پروژه را از محل اعتبارت داخلی اجرا کند تا مقدمات ورود بخش خصوصی به این پروژه فراهم شود.
    وی تصریح کرده است: در ماه های اخیر کلیه اقدامات لازم برای فازبندی پروژه از جنبه حقوقی، فنی و مالی انجام شد و بر همین اساس هم اکنون تمام اقدامات سازمان ایمیدرو منوط به لغو این مصوبه است.
    در ادامه نامه نماینده تبریز خطاب به رئیس جمهور آمده است: خواهشمند است ضمن دستور صریحی که در خصوص اجرایی شدن سریع این طرح از منایع داخلی سازمان ایمیدرو مبذول خواهید فرمود، دستور لازم برای لغو مصوبه فوق به عنوان مانع به ثمر نشستن آرزوهای 20 ساله مردم شریف آذربایجان و منشا اثرات اجتماعی و تحول اقتصادی منطقه است،عنایت فرمایید، حضرت عالی بیش از هر کسی به اهمیت محصول آلومینا و نقش آن در رفع بستگی کشور به واردات آن و جایگاه آن در اقتصاد منطقه و کشور مستحضرید.
    اضافه می شود، در پاسخ به این نامه، دستور رئیس جمهور به این شرح است:
    جناب داوودی با هماهنگی جناب محرابیان در نخستین جلسه دولت مصوبه قبلی اصلاح شود تا کار به سرعت انجام شود
.


 


قابل توجه آقای نصیر پور که نامه را باید شما می نوشتید نه نماینده شهر دیگر برای شهر سراب نامه بنویسد.


ْْآآرراایی ااننتتخخببااتت

ارسال شده توسط یوسف آهنگر اسبفروشانی در 88/3/27:: 8:15 صبح

با عرض سلام به تمامی همشهر یان عزیز :

با عرض پوزش به خاطر امتحانات دانشگاه دیر آپدیت شده ام.

 با انتشار آمار ریاست جمهوری که با انتخاب شدن دکتر محمود احمدی نژاد شد . وزرات کشور آرا به دست آمده  در شهرهای ایران را نیز منشر کرد

که به بدین صورت است.

   کل آرای ماخذوه               72152 رای

   آرای صحیح                     71518 رای 

   آرای باطله                      634رای

   آرای کاندیدها:

   دکتر احمدی نژاد              53125رای

   دکتر محسن رضایی         442رای

   مهدی کروبی                 211رای

   میر حسین موسوی          17669رای 

به دست آمده است.

 

لطفا نظر تان را درباره هرچه بهتر شده وبلاگ را در نظر دارید بدهید. 


افق سرمایهگذاری

ارسال شده توسط یوسف آهنگر اسبفروشانی در 88/2/12:: 11:4 صبح
رئیس سازمان میراث فرهنگی آذربایجان شرقی:
افق‌‌ سرمایه‌گذاری گردشگری در آذربایجان شرقی روشن است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان میراث فرهنگی آذربایجان شرقی گفت: افق‌های روشنی از سرمایه‌گذاری بخش گردشگری در آذربایجان شرقی را می‌توان پیش‌بینی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی پیش از ظهر امروز ‌همزمان با آغاز به کار دومین همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری استان آذربایجان شرقی که با حضور مهمانان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به اهمیت سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، افق‌های روشنی در سرمایه‌گذاری بخش گردشگری آذربایجان شرقی پیش‌بینی می‌شود که امید است با تحقق آن، شاهد شکوفایی استعدادهای استان باشیم.
وی ظرفیت‌های استان را یادآور شد و تصریح کرد: موقعیت‌های مناسب استان در حوزه‌های گردشگری باعث شده است که محیطی مطمئن برای سرمایه‌گذاری در استان فراهم شود که نباید از آنها غفلت کرد.
‌رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در ادامه جذب سرمایه در بخش گردشگری را به دلیل افزایش تبادلات در سطح سفیران فرهنگی مهم دانست و تاکید کرد: این امر علاوه بر تاثیر مثبت اقتصادی، ورود گردشگران در منطقه را به نحو قابل ملاحظه‌ای افزایش خواهد داد که رونق اقتصادی را به دنبال دارد.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی دومین همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در استان را فرصت مغتنمی برای تجدید نظر در خصوص گام‌های برداشته شده در حوزه گردشگری ارزیابی کرد و گفت: باید برای جذب سرمایه بیشتر از این‌ها برنامه‌ریزی کرد تا با ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد، بتوانیم در تقویت زیرساخت‌ها تاثیرگذار باشیم.
دبیر کارگروه گردشگری استان آذربایجان شرقی در ادامه اظهار داشت: در همایش دو روزه سرمایه‌گذاری استان، سرمایه‌گذارانی از منطقه نمونه لیقوان، دامنه سهند، تالاب قوری‌گل بستان‌آباد، رحمانلوی عجبشیر، ساحل ارس، اسب‌فروشان سراب، سد علویان مراغه، جزیره اسلامی اسکو و... در همایش حضور خواهند داشت تا با شرکت در بخش ویژه همایش، اهمیت جذب سرمایه در حوزه گردشگری از غنای بیشتر برخوردار شود.
محمدی ادامه داد: همچنین در نظر است تا با برگزاری 25 میزگرد تخصصی، سخنرانی و برگزاری جلسات گفتگو در زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، مزایا و مشکلات سرمایه‌گذاران طرح شده و پس از آن برای رفع موانع موجود گام‌های دقیق برداشته شود.
وی تصریح کرد: امید است تا با ایجاد هماهنگی بین اعضای کارگروه گردشگری استان، آذربایجان شرقی بتواند به یکی از استان‌های پیشتاز در امر جذب سرمایه‌گذار تبدیل شود که با برنامه‌ریزی مدون و پیگیری درست، دور از دسترس نخواهد بود.
دومین همایش تخصصی سرمایه‌گذاران آذربایجان شرقی نهم و دهم اردیبهشت ماه سال‌جاری در تبریز با حضور مسئولان و سرمایه‌گذاران حوزه‌های مختلف برگزار خواهد شد.
در این همایش دو روزه علاوه بر مسئولان کشوری و استانی، فاضلی، معاون سرمایه‌گذاری و طرح‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، حبیبی، مدیر کل کارآفرینی و تامین منابع سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، احمدی، مدیر کل دفتر مناطق نمونه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، قدمگاهی، مدیر کل توسعه و تسهیلات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و سرمایه‌گذاران طرح‌های گردشگری در استان حضور خواهند داشت که به بحث و تبادل نظر همچنین بیان دیدگاه‌ها و مشکلات خواهند پرداخت.


آب گرم

ارسال شده توسط یوسف آهنگر اسبفروشانی در 88/1/27:: 12:44 عصر

چشمه های آب گرم آذربایجان شرقی در انتظار گردشگران داخلی و خارجی در فصل بهار

به گزارش ایرنااستان آذربایجان شرقی دارای دو چشمه آب گرم اسب فروشان و آب گرم پیرسقا می باشد.

آب گرم اسب فروشان در 5 کیلو متری جنوب شهرستان سراب و در دامنه های بزقوش در دره ای زیبا واقع شده است. آب این چشمه دارای خواص طبی سنتی و گیاهان دارویی است. آب این چشمه حاوی ماده معدنی سولفات سدیم می باشد.

آب گرم پیرسقا هم در قره آغاج مرکز شهرستان چاراویماق در ارتفاع 2200 متری واقع شده و به هنگام جاری شدن صدایی شبیه صدای هواپیما به گوش می رسد. آب این چشمه از لحاظ طبی بسیار سودمند است.

 

با تو جه به اینکه این خبر از خبرگزاری ایرنا برداشته شده است. اطلاعات کامل که در آن نوشته شده مربوط به آن است. در مورد روستای اسبفروشان که اطلاعات درست می باشد ولی در مورد روستای پیرسقا(((چشمه پیر سقا آبگرم نبوده و یک چشمه خاص است و آبگرم نام روستایی است که به نام ایستی سو هم مشهور است و در فاصله 22 کیلو متری قره آغاج واقع شده است در صورتی که چشمه پیر سقا حدود 40 کیلو متر از قره آغاج فاصله دارد .در ضمن به غیر از این آبگرم مشهور آبگرم های دیگری هم وجود دارد ))) که این خبر را من آن را تصیح می کنم


خبر فوری

ارسال شده توسط یوسف آهنگر اسبفروشانی در 87/12/8:: 10:19 صبح

خبر فوری             خبر فوری                  خبر فوری

حذف آبگرم اسبفروشان سراب از فهرست مناطق نمونه گردشگری آذربایجان شرقی


سراب - خبرنگار اطلاعات: منطقه توریستی و گردشگری آبگرم اسبفروشان سراب از فهرست مناطق منتخب نمونه گردشگری استان آذربایجان شرقی حذف شد.

علی‌رغم تصویب طرح توسعه منطقه کوهستانی آبگرم اسبفروشان سراب در سفر اول ریاست جمهوری به عنوان یکی از مناطق نمونه گردشگری استان و اجرای مقدمات و نیز آغاز عملیات ساخت مسجد و مهمانپذیر و تأسیسات رفاهی و تفریحی به دلایل نامعلوم، نام این منطقه از فهرست مناطق نمونه گردشگری آذربایجان شرقی حذف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، هیأت وزیران در جلسه‌ای که در مرکز استان آذربایجان شرقی تشکیل شد، مناطق شهید کسایی تبریز، دامنه سهند تبریز، حاشیه سد شهیدمدنی، دره علی‌آباد، قلعه چای و قلعه بختک لیلان اهر را به عنوان مناطق نمونه گردشگری تعیین کرد.

منطقه آبگرم اسبفروشان سراب در دامنه قلّه بزقوش سراب با آبگرم معدنی اسبفروشان و چند چشمه آب سرد بدون املاح و رودخانه خروشان و آبشار طبیعی دارای جاده آسفالته از نقاط بکر و زیبای استان آذربایجان شرقی  است.‌


حفاری چاه

ارسال شده توسط یوسف آهنگر اسبفروشانی در 87/8/27:: 6:32 عصر

شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان شرقی اعلام کرد:

حفاری چاه به تعداد ده ( 10) حلقه به روش روتاری و ضربه ای

1- حفاری یک حلقه چاه تا عمق 50 متری به روش ضربه‌ای و انجام پمپاژ در اراضی روستای سفیدان جدید(مجتمع آغداش)از توابع شهرستان تبریز .

2- حفاری یک حلقه چاه تا عمق 110 متری به روش روتاری و انجام پمپاژ در اراضی مجتمع سهلان شهرستان تبریز .

3- حفاری یک حلقه چاه تا عمق 130 متری به روش روتاری و انجام پمپاژ در اراضی روستای اسبفروشان شهرستان سراب .

4- حفاری یک حلقه چاه تا عمق تقریبی 100 متری به روش روتاری در زمین های معمولی و لوله گذاری در اراضی روستای سردها شهرستان سراب .

5- حفاری یک حلقه چاه تا عمق 100 متری به روش روتاری و انجام پمپاژ در اراضی روستای دامنجان شهرستان سراب .

6- حفاری یک حلقه چاه تا عمق 70 متری به روش ضربه‌ای و انجام پمپاژ در اراضی روستای دین‌آباد شهرستان آذرشهر .

7- حفاری یک حلقه چاه تا عمق 115 متری به روش روتاری و انجام پمپاژ در اراضی روستای مایان سفلی شهرستان تبریز .

8- حفاری یک حلقه چاه تا عمق 130 متری به روش روتاری و انجام پمپاژ در اراضی روستای اله‌حق شهرستان سراب .

9- حفاری یک حلقه چاه تا عمق 100 متری به روش روتاری و انجام پمپاژ در اراضی روستای سهزاب شهرستان سراب .

10- حفاری یک حلقه چاه تا عمق 25 متری به روش ضربه‌ای و انجام پمپاژ در اراضی روستای تیلگری شهرستان جلفا .


اسبفروشان و احداث تلهکابین در کوههای بزقوش

ارسال شده توسط یوسف آهنگر اسبفروشانی در 87/8/27:: 6:21 عصر

در سفر دوم هیئت دولت به آذربایجان شرقی؛

احیای مجموعه تاریخی ربع رشیدی مورد توجه قرار می‌گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: احیای ربع رشیدی در سفر دوم هیئت دولت به استان مورد توجه قرار می‌گیرد.

تراب محمدی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به مجموعه ربع رشیدی افزود: در حال حاضر ساکنان محدوده ربع رشیدی مشکلات متعددی دارند و تملک و احیای ربع رشیدی از موضوعاتی است که در سفر دوم رئیس جمهور مورد توجه قرار می‌گیرد.
وی تصریح کرد: کار آزاد‌سازی دانشگاه ربع رشیدی و تملک خرید 800 خانه مسکونی پیرامون آن در 16 اولویت، نیازمند 100 میلیارد تومان است که امیدواریم با تامین حداقل بخشی از این اعتبار، این مرکز علمی و آموزشی کهن را احیا کنیم.
به گفته محمدی، ساخت شهرک تمدن‌ها یکی دیگر از مصوبات پیشنهادی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی است.
وی در ادامه با اشاره اینکه در طول سال جاری بیش از یک هزار میلیارد ریال در بخش گردشگری استان سرمایه‌گذاری خواهد شد، اظهار داشت: اعلام رقم دقیق میزان سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری آذربایجان شرقی پس از تصویب کارگروه گردشگری استان ممکن است.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با بیان اینکه این سرمایه‌گذاری‌ها از سوی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: بیشتر سرمایه‌گذاری‌های یاد شده در مناطق نمونه گردشگری آذربایجان شرقی متمرکز خواهد شد.
وی اظهار داشت: سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در منطقه نمونه گردشگری دامنه‌های سهند، قوریگل، اسب‌فروشان و احداث تله‌کابین در کوه‌های بزقوش ابراز علاقه کرده‌اند.
محمدی اضافه کرد: احداث بیمارستان آب درمانی، سالن‌های ورزشی، اماکن اقامتی و استراحتی از دیگر گزینه‌هایی است که سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی مایل به سرمایه‌گذاری در آنها هستند.
وی افزود: سرمایه‌گذاری دولت نیز در زیرساخت‌های گردشگری آذربایجان شرقی با بیش از یک هزار درصد رشد از 7 میلیارد ریال در چهار سال قبل به 75 میلیارد ریال در سال جاری رسیده است.


آبگرم اسب فروشان

ارسال شده توسط یوسف آهنگر اسبفروشانی در 87/7/22:: 3:51 عصر

واگذاری ? منطقه گردشگریآذربایجان شرقی                                22/7/1387        
 خبرنگار «ایران»: واگذاری ?منطقه نمونه گردشگری آبگرم اسب فروشان سراب، کمپینگ گردشگری شرق تبریز و دره لیقوان برای انجام طرح های مختلف گردشگری به سرمایه گذاران بخش خصوصی تصویب شد.
    تراب محمدی، رئیس سازمان میراث فرهنگی آذربایجان شرقی گفت: گردشگری بهترین جایگزین برای درآمدهای نفتی است و با توسعه صنایع وابسته به گردشگری، یکی از بزرگ ترین مشکلات کشور یعنی اشتغال رفع می شود. وی با ارائه گزارش عملکرد ستاد دائمی تسهیلات سفر در استان آذربایجان شرقی بویژه در ایام تابستان و فعالیت های سازمان در هفته گردشگری اظهار داشت: توسعه صنعت گردشگری یکی از زیرساخت های توسعه پایدار در کشور است. محمدی تصریح کرد: باید با تشویق سرمایه گذاران و حمایت از عملکرد آنها و تسریع در امر پاسخگویی به درخواست ها و دیگر مکاتبات اداری، شاهد جذب بیشتر سرمایه گذاران در استان باشیم. وی افزود: برخلاف بسیاری از صنایع، سرمایه گذاری در حوزه گردشگری به سرمایه کمتری نیاز دارد و همچنین در مقایسه، از اشتغالزایی بیشتری نیز برخوردار است.



   1   2      >



بازدید امروز: 11 ، بازدید دیروز: 24 ، کل بازدیدها: 215211
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد صلوات شمار برای وبلاگ