سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اتصال ریلی سراب به شهر توریستی سرعین

ارسال شده توسط یوسف آهنگر اسبفروشانی در 91/10/26:: 7:24 عصر

صدای سراب به نقل از سراب فردا:حقیقت پور نماینده مردم اردبیل و نائب رییس کمسیون امنیت ملی مجلس امروز در جمع فعالان اجتماعی شهرستان سراب گفت: نمایندگان استان های آذربایجان شرقی،غربی،اردبیل و زنجان به منظور ارتقای شاخص های توسعه و نیز ایجاد زیرساخت های توسعه و عمران مجمع نمایندگان شمال غرب را تشکیل دادند.
وی با اشاره به اینکه تفاهم و اتحاد در هرمنطقه باعث پیشرفت و آبادانی آن منطقه خواهد شد اظهارکرد: توسعه چهاراستان آذری نشین محور فعالیت های مجمع نمایندگان شمال غرب خواهد بود.
وی با بیان اینکه نزدیک 50نماینده در این مجمع عضویت دارند ابرازداشت: پروژه خط آهن بستان اباد-سراب -سرعین و اردبیل مهمترین طرحی است که این مجمع آن را پیگیری خواهد کرد.
حقیقت پور یاداورشد: شاید علت اصلی  کمتر توسعه یافتگی منطقه نبود خط آهن و راه های مناسب است.
وی ادامه داد: با پیگیری های خانم بهمنی نماینده سراب و نیز نمایندگان دیگر چهاربانده شدن راه بستان اباد-سراب-نیر با جدییت و سرعت لازم دنبال خواهد شد.
نماینده اردبیل از تصویب اعتبار 20میلیارد ریالی برای شروع عملیات اجرایی این راه از سمت نیر به سراب خبرداد.
این نماینده مجلس شهرستان سراب را به لحاظ توامندی های خوب در حوزه کشاورزی،دامداری و شیلات مستحق سرمایه گذاری و ایجاد کارخانجات تحت پوشش دانست و افزود: ایجاد راه اهن مسیر تبریز-بستان اباد -سرعین و اردبیل می تواند سراب را به قطب گردشگری تبدیل کند.
نائب رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس با استماع دغدغه های  جمعی از فعالان اجتماعی شهر در مورد بحث ارتقای بخش مهربان تصریح کرد: از وزارت کشور درخواست خواهیم کرد تا موضوع را به صورت متقن و کارشناسی شده بررسی کند تا تصمیم عجولانه ای اتخاذ نشود.
وی ادامه داد: باید کم هزینه ترین تصمیم برای توسعه منطقه گرفته شود.
این نماینده مجلس  تصریح کرد: در نظام اسلامی فاصله ای بین مردم و دولت متصور نیست و بنابراین مردم نقش اصلی را در تصمیم گیری ها ی کشور دارند.
حسینی نماینده میانه نیز در سخان کوتاهی گفت: وی به عنوان یک نماینده ارتقای سیاسی مناطق مختلف را لازمه توسعه نمی داند.
وی تصریح کرد: اگر چنین بوده باشد در آینده باید شاهد 500استان جدید در کشور باشیم.
در این نشست مسعود سعادتی باردیگر روند مربوط به بحث ارتقای مهربان را تشریح کرد و گفت: قطعا خواست مردم مناطق مورد نظر در تصمیم گیری ها لحاظ خواهد شد.
وی افزود: حتی درخواست ایجاد بخش های جدید دوزدوزان،صائین، و اسبفروشان تحت پوشش فرمانداری سراب نیز مطرح شده است.
یکی از اعضای شورای شهر سراب نیز گفت: مهربان در سال 68 از هریس به سراب ملحق شد پیشنهاد ما این است که اگر ارتقایی مدنظر است به همان محدوده بسنده شود.
در این دیدار چند نفر دیگر از فعالان اجتماعی شهر نقطه نظرات خود را مطرح کردند.





بازدید امروز: 0 ، بازدید دیروز: 16 ، کل بازدیدها: 215216
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد صلوات شمار برای وبلاگ