سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خبرگزاری مهر رونق صنعت گردشگری در سراب منجر به کاهش بیکاری میشود

ارسال شده توسط یوسف آهنگر اسبفروشانی در 93/1/11:: 6:0 عصر

 

اسبفروشان

به گزارش خبرنگار مهر از سراب، سید محمد عابدی شامگاه شنبه در بازدید از منطقه نمونه گردشگری بزقوش سراب گفت: صنعت گردشگری امروزه در جهان به یکی از منابع مهم درامدی کشورها تبدیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه گسترش استفاده از صنعت گردشگری کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان را به دنبال دارد، افزود: در شهرستان سراب نیز از وجود این ظرفیت‌ها و پتانسیل های بالای گردشگری می توان استفاده کرد و درآمد و اشتغال ایجاد کرد.

عابدی با تاکید بر ظرفیت های بالای گردشگری در منطقه سراب اظهارکرد: طبیعت زیبا و کوهستانی بزقوش سراب و وجود آبگرم معدنی در این شهر از مزیت‌های شهرستان سراب در حوزه گردشگری است.

عابدی با استقبال از طرح احداث راه گردشگری آبگرم سراب ابراز داشت: با اندک توجهی می‌توان ضمن مرمت و بهسازی راه های اتصال روستایی، جاده گردشگری آبگرم سراب شکل می‌گیرد.

مهدی بنی‌فاطمه بخشدارمرکزی سراب نیز در این بازدید گفت: راه آبگرم سراب به طول 15 کیلومتر می تواند آبگرم های اردها،شالقون و بزقوش را به هم پیوند داده و مسیر زیبا و فرح بخشی را به گردشگران هدیه کند.

بخشدارمرکزی سراب همچنین بر اصلاح برخی نقاط حادثه خیز مسیر سراب به اسبفروشان تاکید کرد.

اعضای شورای اسلامی دهستان اسبفروشان نیز در این بازدید دغدغه های خود را با فرماندار سراب مطرح کرده و فرماندار سراب نیز نسبت به بررسی انها قول مساعد داد.





بازدید امروز: 8 ، بازدید دیروز: 24 ، کل بازدیدها: 215208
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد صلوات شمار برای وبلاگ