سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استانداری مرجع قانونی اظهارنظر در مورد شهرستان شدن مهربان است

ارسال شده توسط یوسف آهنگر اسبفروشانی در 92/4/14:: 4:43 عصر

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگارانمسعود سعادتی اظهار کرد: مرجع رسمی و قانونی برای ما در مورد اعلام شهرستان شدن مهربان استانداری و معاونت سیاسی آن است.

وی در مورد اظهارات متفاوت نمایندگان هشترود و سراب در این زمینه که در مصاحبه‌های جداگانه خود از جلسه اخیر هیئت دولت بیان داشتند، اظهار کرد: هر کسی می‌تواند برداشت‌های خود را از نشست مذبور اعلام کند اما ملاک اظهارنظر رسمی فرمانداری ،ابلاغ مصوبه از سوی استانداری است.

سعادتی تصریح کرد: تا این لحظه در این زمینه دستوری برای فرمانداری صادر نشده و از نظر ما مهربان همچنان از بخش‌های شهرستان سراب است.

سعادتی در زمینه بحث‌هایی که در ماه‌های اخیر در این زمینه مطرح شده، یادآور شد: مدت‌ها قبل در استعلام‌هایی که از مدیریت اجرایی شهرستان به عمل امد با لحاظ خواست مردم مناطق مورد نظر شهرستان شدن مهربان بدون شهر دوزدوزان و نیز روستای رزگاه به استانداری پیشنهاد شد
ضمن اینکه گزینه ما تصویب همزمان ایجاد بخش‌های جدید دوزدوزان،صائین و اسبفروشان در حوزه شهرستان سراب بود.

فرماندار سراب تصریح کرد: آنگونه که به ما اعلام شده پیشنهاد استانداری به وزارت کشور نیز با منظور شدن پیشنهادات فرمانداری سراب بوده است.

 سعادتی یادآور شد: در سفر اخیر اشاراتی به شهرستان شدن مهربان صورت گرفت و احتمالاً این موضوع به مرز هیئت دولت هم رسیده است.

بعد از مطرح شدن شهرستان شدن مهربان در حالیکه هیچ منبع رسمی و خبرگزاری معتبر خبری از تصویب ارتقا مهربان در نشست هیئت دولت در تبریز منشر نکردند اما استنباط های صورت گرفته از اظهارات مقامات استانی و نیز مصاحبه نماینده هشترود با باشگاه خبرنگاران موجب شد تا امام جمعه مهربان پیام تبریک زودهنگامی صادر کند و مردم منتظر شهر مهربان نیز با روشن کردن چراغ ماشین‌ها،پخش شیرینی و نصب پرچم‌های ایران اسلامی به برگزاری جشن فرمانداری اقدام کنند.





بازدید امروز: 16 ، بازدید دیروز: 10 ، کل بازدیدها: 214811
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد صلوات شمار برای وبلاگ