سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افق سرمایهگذاری

ارسال شده توسط یوسف آهنگر اسبفروشانی در 88/2/12:: 11:4 صبح
رئیس سازمان میراث فرهنگی آذربایجان شرقی:
افق‌‌ سرمایه‌گذاری گردشگری در آذربایجان شرقی روشن است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان میراث فرهنگی آذربایجان شرقی گفت: افق‌های روشنی از سرمایه‌گذاری بخش گردشگری در آذربایجان شرقی را می‌توان پیش‌بینی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی پیش از ظهر امروز ‌همزمان با آغاز به کار دومین همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری استان آذربایجان شرقی که با حضور مهمانان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به اهمیت سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، افق‌های روشنی در سرمایه‌گذاری بخش گردشگری آذربایجان شرقی پیش‌بینی می‌شود که امید است با تحقق آن، شاهد شکوفایی استعدادهای استان باشیم.
وی ظرفیت‌های استان را یادآور شد و تصریح کرد: موقعیت‌های مناسب استان در حوزه‌های گردشگری باعث شده است که محیطی مطمئن برای سرمایه‌گذاری در استان فراهم شود که نباید از آنها غفلت کرد.
‌رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در ادامه جذب سرمایه در بخش گردشگری را به دلیل افزایش تبادلات در سطح سفیران فرهنگی مهم دانست و تاکید کرد: این امر علاوه بر تاثیر مثبت اقتصادی، ورود گردشگران در منطقه را به نحو قابل ملاحظه‌ای افزایش خواهد داد که رونق اقتصادی را به دنبال دارد.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی دومین همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در استان را فرصت مغتنمی برای تجدید نظر در خصوص گام‌های برداشته شده در حوزه گردشگری ارزیابی کرد و گفت: باید برای جذب سرمایه بیشتر از این‌ها برنامه‌ریزی کرد تا با ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد، بتوانیم در تقویت زیرساخت‌ها تاثیرگذار باشیم.
دبیر کارگروه گردشگری استان آذربایجان شرقی در ادامه اظهار داشت: در همایش دو روزه سرمایه‌گذاری استان، سرمایه‌گذارانی از منطقه نمونه لیقوان، دامنه سهند، تالاب قوری‌گل بستان‌آباد، رحمانلوی عجبشیر، ساحل ارس، اسب‌فروشان سراب، سد علویان مراغه، جزیره اسلامی اسکو و... در همایش حضور خواهند داشت تا با شرکت در بخش ویژه همایش، اهمیت جذب سرمایه در حوزه گردشگری از غنای بیشتر برخوردار شود.
محمدی ادامه داد: همچنین در نظر است تا با برگزاری 25 میزگرد تخصصی، سخنرانی و برگزاری جلسات گفتگو در زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، مزایا و مشکلات سرمایه‌گذاران طرح شده و پس از آن برای رفع موانع موجود گام‌های دقیق برداشته شود.
وی تصریح کرد: امید است تا با ایجاد هماهنگی بین اعضای کارگروه گردشگری استان، آذربایجان شرقی بتواند به یکی از استان‌های پیشتاز در امر جذب سرمایه‌گذار تبدیل شود که با برنامه‌ریزی مدون و پیگیری درست، دور از دسترس نخواهد بود.
دومین همایش تخصصی سرمایه‌گذاران آذربایجان شرقی نهم و دهم اردیبهشت ماه سال‌جاری در تبریز با حضور مسئولان و سرمایه‌گذاران حوزه‌های مختلف برگزار خواهد شد.
در این همایش دو روزه علاوه بر مسئولان کشوری و استانی، فاضلی، معاون سرمایه‌گذاری و طرح‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، حبیبی، مدیر کل کارآفرینی و تامین منابع سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، احمدی، مدیر کل دفتر مناطق نمونه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، قدمگاهی، مدیر کل توسعه و تسهیلات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و سرمایه‌گذاران طرح‌های گردشگری در استان حضور خواهند داشت که به بحث و تبادل نظر همچنین بیان دیدگاه‌ها و مشکلات خواهند پرداخت.





بازدید امروز: 12 ، بازدید دیروز: 26 ، کل بازدیدها: 215398
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد صلوات شمار برای وبلاگ