سفارش تبلیغ
صبا ویژن

20 طرح

ارسال شده توسط یوسف آهنگر اسبفروشانی در 86/4/25:: 6:11 عصر
 طرح هادی روستایی طی سال جاری در آذربایجان شرقی اجرا خواهد شد

تبریز ـ خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی : با اختصاص اعتبارات عمرانی عملیات اجرایی 20 طرج هادی روستایی در سطح استان آذربایجانشرقی به مرحله اجرا گذاشته شد.
بگزارش روابط عمومی بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان با اجرای این طرحها تعداد چهار هزار و 556 خانوار روستایی از برکات طرح هادی بهره مند خواهند شد.
در این گزارش آمده است با تصویب طرح هادی در این روستاها تعداد روستاهایی که طرح هادی آنها توسط بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان به تصویب رسیده است بالغ بر689 روستا می باشد که تاکنون در172 روستا طرح هادی به اجرا درآمده ودر بقیه روستاهای مصوب شده بعد از ابلاغ اعتبارات قانونی نسبت به عملیات اجرایی آنها اقدام خواهدشد.
در ادامه گزارش آمده است بیست روستای مصوب که قرار است طرح هادی طی سال جاری در آن به اجرا در آید شامل : روستاهای قزلجه جلفا , اشتجران , احمدآباد وتازه کند , آناقیز , جلده باخان و اسبفروشان ازتوابع سراب , اسکلو از توابع کلیبر , النجقا از توابع عجیب شیر , علویان آلما چوان , داش آتان , و رجوی از توابع مراغه , طوارغای و ملاسراب از توابع ملکان , کزرج از توابع میانه و عمران کندی از توابع هشترود را میتوان نام برد.





بازدید امروز: 43 ، بازدید دیروز: 17 ، کل بازدیدها: 215304
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد صلوات شمار برای وبلاگ